Premiera książki "Projekt zmiana - od frustracji do satysfakcji z pracy w szkole - warsztatownik"

 

Dzień dobry!

Już za moment dostaniesz do ręki książkę "Projekt zmiana - od frustracji do satysfakcji z pracy w szkole - warsztatownik", która będzie Twoim  osobistym notatnikiem  zbudowanym na  moim doświadczeniu wyniesionym  z pracy nauczycielki i dyrektorki, koordynatorki projektów, osoby pracującej z dyrektorami i nauczycielami, zaangażowanej w programy zmiany. 

Książka jest zaproszeniem do skorzystania z doświadczenia praktyka edukacyjnej zmiany i rozpoczęcia wspólnie z autorką własnego „projektu zmiana”. Będzie on od początku do końca zaprojektowany przez czytelniczkę i czytelnika - pomoże w rozwijaniu kompetencji i pogłębieniu  refleksji w kierunkach zgodnych z potrzebami danego środowiska.

Mam nadzieję, że pomoże Ci ona w codziennej pracy!

8 listopada wystartowała przedsprzedaż! Książka zostanie wysłana na początku grudnia kurierem pod adres podany w formularzu.

Przy zakupie minimum 3 książek przesyłka gratis - zamówienie poprzez e-mail: oktawia@gorzenska.com

Serdecznie pozdrawiam, Oktawia Gorzeńska

 

 

Tak o książce pisze jedna z jej recenzentek - Dorota Kujawa-Weinke:

Książka „Projekt zmiana. Od frustracji do satysfakcji z pracy w szkole – warsztatownik” Oktawii Gorzeńskiej to zapis spełnionego marzenia. Marzenia o edukacji opartej o współpracę, partnerstwo, człowieka. Droga Oktawii była trudna, ale jej przykład pokazuje, że trud zostaje nagrodzony, o ile zauważy się w końcu, że torba wypchana po brzegi klasówkami, pendrive’ami jest zbyt ciężka i do jej dźwigania potrzebna jest odpowiedzialność i siła innych osób.
Z książki wyłania się potrzeba określania i nazywania siebie i swojego środowiska, zdefiniowania roli nauczyciela, dyrektora i określenie, co powinni wnieść w życie ludzi, dla których są liderami. Oktawia bardzo rzetelnie dokonuje autoanalizy i ilustruje ją przykładami z własnej drogi nauczyciela, dyrektora i człowieka pracującego z ludźmi. Książka jest historią Oktawii, ale dzięki ćwiczeniom, które pogłębiają refleksję, może być przewodnikiem także dla Ciebie. Ty także będziesz mógł dążyć do osiągnięcie mistrzostwa w nauczycielskim czy dyrektorskim warsztacie pracy, bo bycie „wystarczająco dobrym” w tym co się robi przynosi radość i spełnienie.

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: oktawia@gorzenska.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Ul. Żeliwna 29/17 81-159 Gdynia , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik;
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Cię przez nas o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: oktawia@gorzenska.com lub drogą pocztową na adres Ul. Żeliwna 29/17 81-159 Gdynia.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: Ul. Żeliwna 29/17 81-159 Gdynia

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl