Premiera książki "Projekt zmiana - od frustracji do satysfakcji z pracy w szkole - warsztatownik"

 

Dzień dobry!

Już za moment dostaniesz do ręki książkę "Projekt zmiana - od frustracji do satysfakcji z pracy w szkole - warsztatownik", która będzie Twoim  osobistym notatnikiem  zbudowanym na  moim doświadczeniu wyniesionym  z pracy nauczycielki i dyrektorki, koordynatorki projektów, osoby pracującej z dyrektorami i nauczycielami, zaangażowanej w programy zmiany. 

Książka jest zaproszeniem do skorzystania z doświadczenia praktyka edukacyjnej zmiany i rozpoczęcia wspólnie z autorką własnego „projektu zmiana”. Będzie on od początku do końca zaprojektowany przez czytelniczkę i czytelnika - pomoże w rozwijaniu kompetencji i pogłębieniu  refleksji w kierunkach zgodnych z potrzebami danego środowiska.

Mam nadzieję, że pomoże Ci ona w codziennej pracy!

8 listopada wystartowała przedsprzedaż! Książka zostanie wysłana na początku grudnia kurierem pod adres podany w formularzu.

Przy zakupie minimum 3 książek przesyłka gratis - zamówienie poprzez e-mail: oktawia@gorzenska.com

Serdecznie pozdrawiam, Oktawia Gorzeńska

 

 

Tak o książce pisze jedna z jej recenzentek - Dorota Kujawa-Weinke:

Książka „Projekt zmiana. Od frustracji do satysfakcji z pracy w szkole – warsztatownik” Oktawii Gorzeńskiej to zapis spełnionego marzenia. Marzenia o edukacji opartej o współpracę, partnerstwo, człowieka. Droga Oktawii była trudna, ale jej przykład pokazuje, że trud zostaje nagrodzony, o ile zauważy się w końcu, że torba wypchana po brzegi klasówkami, pendrive’ami jest zbyt ciężka i do jej dźwigania potrzebna jest odpowiedzialność i siła innych osób.
Z książki wyłania się potrzeba określania i nazywania siebie i swojego środowiska, zdefiniowania roli nauczyciela, dyrektora i określenie, co powinni wnieść w życie ludzi, dla których są liderami. Oktawia bardzo rzetelnie dokonuje autoanalizy i ilustruje ją przykładami z własnej drogi nauczyciela, dyrektora i człowieka pracującego z ludźmi. Książka jest historią Oktawii, ale dzięki ćwiczeniom, które pogłębiają refleksję, może być przewodnikiem także dla Ciebie. Ty także będziesz mógł dążyć do osiągnięcie mistrzostwa w nauczycielskim czy dyrektorskim warsztacie pracy, bo bycie „wystarczająco dobrym” w tym co się robi przynosi radość i spełnienie.

Pytania i odpowiedzi

Opisz tu wszystko, co chciałbyś przekazać swojemu klientowi - wyjaśnienie problematycznych kwestii i odpowiedź na najważniejsze pytania pozwoli ci zminimalizować ilość maili i telefonów wykonywanych do Biura Obsługi w twoim sklepie. Zapełniając tę stronę konkretnymi i przydatnymi dla klienta odpowiedziami, będziesz mógł się skoncentrować wyłącznie na sprzedaży. 

Przykład:

1. Dlaczego powinienem wybrać sklep w modelu SaaS?
SaaS (z ang. Software as a Service) to oprogramowanie oferowane jako usługa – polega na korzystaniu z oprogramowania przez internet, niejako wynajęciu go od dostawcy. W tym modelu wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem, aktualizacją, serwisem są realizowane przez dostawcę. SaaS umożliwia prowadzenie działalności z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji.

Jeśli przed rozpoczęciem sprzedaży online powstrzymywała cię obawa o samodzielne prowadzenie sklepu ze względu na brak specjalistycznej wiedzy, zaplecza technicznego lub konieczność zakupu serwera, to wybierając rozwiązanie w modelu SaaS nie musisz martwić się o te kwestie. By sprzedawać w internecie potrzebujesz jedynie urządzenia z dostępem do sieci. Zapomnij o informatykach, grafikach, a tym bardziej o specjalistycznej agencji i zacznij wreszcie prowadzić swój biznes.
Wybierając sklep w modelu SaaS nie ponosisz żadnych wydatków na sprzęt, zakup licencji czy instalację, cała infrastruktura (w tym zakup serwerów i ich utrzymanie) są w przypadku SaaS przeniesione na dostawcę oprogramowania.

Sklep internetowy w modelu SaaS jest rozwiązaniem gotowym, dostępnym od ręki. Uruchamiasz go wypełniając formularz, po chwili dostajesz dane do logowania i już możesz zaczynać. Nie ma nic szybszego i prostszego.

2. Czy grafika w sklepie internetowym ma znaczenie?
Psychologia zachowań konsumentów nie pozostawia złudzeń – decyzja o zakupach w danym e-sklepie podejmowana jest w ciągu kilku sekund. Wprawne oko klienta szybko ocenia atrakcyjność danej witryny i albo kupujący zostaje, albo bezpowrotnie porzuca dany sklep. Dobrze zaprezentowana strona główna, katalog czy też poszczególne produkty potrafią więc determinować odwiedzającego do zakupów. 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl